Traffic Spirit 6.0.5 Yine Türkçe

Traffic Spirit Son Sürümüyle Türkçe Olarak Yine Sizlerle!

Piyasaya çıktığı gibi Traffic Spirit programını en erken biçimde sizlerle Türkçe olarak paylaşmak için sabırsızlanıyordum. Çalışmalarım bittiğinde de sizlerle paylaşıyorum. Peki bu sürümde ne gibi değişiklikler varmış görelim;

-Kullanıcıların bildirdiği bazı küçük hatalar giderildi

-Yazılım performansı iyileştirilerek daha düşük işlemci kaynağı kullanılması sağlandı

-Test aracı optimize edilerek daha gerçekçi sonuçlar vermeye başladı.

Fazla uzatmadan programı zaten biliyorsunuzdur, bilmeyenler için sitede anlatımları ve videoları mevcut. Ekte paylaşıyorum

Ipts 605TR
Ipts 605TR
ipts_605TR.zip
37.1 MiB
3206 Downloads
Ayrıntılar
Paylaş
Önceki İçeriktheWP Blog Teması
Sonraki İçerikAcroRIP 8.26 Türkçe Sizlerle!
20 Yıllık bilgisayar dünyası deneyimini insanlara yararlı birşeyler yapabilmek adına kullanmaktan zevk alan, aynı zamanda bir canlı bilimci.Kimi zaman bir web tasarımı(E-Ticaret,Blog v.b)ile vakit geçiren biri. Ne ilginç değilmi? Canı sıkıldıkça reverse engineering ile uğraşır,bir makale yazar canı sıkıldıkça. Birde Siemens markasının yıllar önceki sloganını çok sever! -"Be inspired"
  • Serkan

    Bu dakikalar günlük olarak yenileyor mu? Mesela 10bin dakika tanımlı başlıyor program. Bu da benim için kafi. Ancak kota dolduğunda ertesi gün yine 10bin olacak mı yoksa premium mu almam gerekli?

    • Ertesi gün yenilenir, premium almanıza gerek yoktur.

  • mehmet fatih çetin

    herşeyi hallettim fakat 4 ten sonra fazlasını yapamazsınız üye olunuz tarzı bi yazı geliyo ne yapmam lazım

    • Muhtemelen dakikaları 4 link ile bitirdiniz, bundan dolayı üye olunuz uyarısı verir. Ama kimseye üye olup para harcamalarını da tavsiye etmiyorum,buna neredeyse hiç gerek yoktur.

  • Çince için 6.11 sürümü çıkmıştır

  • Mustafa

    Kullanışlı program

  • samet güzelsu

    1 sitede daha ye ol diyor

    • Önemli olan iki husus var. Birincisi kullanılabilir dakika ikincisi de eklenebilir site sayısı. Kullanılabilir dakikayı tek site linki ile de doldurabilirsiniz.(10000dk maksimum yada 10 link hangisi erken dolarsa)

  • Burak

    İntegral modda kazanacağımız puanlarla neler yapılıyor ? Ben mail adresimi yazdıktan sonra hesaba izin verilmiyor yöneticiye danışın çıktı

    • İntegral modda kazanacağınız puanlarla üyelik panelinden programa ihtiyaç duymadan trafik gönderebilirsiniz. üyelik için vip.ipts.com adresinden ücretsiz üye olabilirsiniz.

  • Burak

    Sağolun, bende 600 tıklamanın yarısı olmuş linktl den baktığımda hiç bir kazanç yok, tıklama kazandırmamış

  • ali

    program 10k hit veriyor. bu kac gunluk oluyor? bir de baskalari bizim sitemizi gezerken biz de baskalarinin sitesini geziyor muyuz? bu siteye girenler kimler oluyor yani?

    • 10k hit günlüktür. Evet, program p2p mantığıyla çalışan bir program ve sizde program aracılığıyla başkasının sitelerini gezmiş olursunuz.

  • webfikrim

    Merhaba,
    Program günlük ciddi bir internet kullanımı var ve kota konusunda da ciddi sıkıntı yapıyor. Yani günlük 3-4 gb internet tüketiyor bu normal mi ?

    • Normalde bunun yarıya yakın değerlerinde olması gerekir ama aylık olarak düşünecek olursak kotalı bir pakette uygulanmasını da tavsiye etmiyorum. Günlük olarak belirttiğiniz rakam biraz fazladır.

      • Webfikrim

        Peki bu fazla kullanım neden olur bir ayar vs gibi kısımda yanlışlıkmı yapıyorum bu ciddi bir sıkıntı bence yardımcı olabilirmisiniz ?

        • Ahmet

          Kullandığı ağ trafiğini takip ettiyseniz ve bu değeri kesinleştirip bilgisayarınızı derinlemesine bir taramadan geçirmenizi öneririm. Virüs etkileşimi neticesinde böyle bir şeyle karşılaşmış olabilirsiniz. Ki ağ kullanımında önceliğe sahip bir programda değildir. Benzerleri arasında en hafifi diyebilirim.

  • Sinan Bozgeyik

    abi bi steden fazlasına üyelik istiyo nerden üye olunabilir

    • Fazlası için üye olup ya puan toplayıp kullanırsınız yada ücreti karşılığında trafik alırsınız. Ücretli almayı kimseye tavsiye etmiyorum gerek yok çünkü.

      • Rüzgar

        Hocam,
        bugün program negüzel çalışıyordu, fakat şöyle bi sorun oldu site eklenemiyor (-82) lütfen daha sonra tekrar deneyin dedi şaşırdım lütfen acil bi cevap yazabilirmisiniz.

        • Bu gibi durum çok nadir meydana gelmekle beraber iki farklı nedenden kaynaklandığı tespit ettim. Birincisi sistemin aşırı yüklenme durumu esnasında bu hatayı alırsınız(Örn;CPU,Ram,Disk Kullanımı). Bir diğeri uygulamanın arkaplanda programı çalıştırmadan önce var olup olmadığıdır. Görev yöneticisinden programı açmadan önce tüm traffic spirit işlemlerini sonlandırmanızı tavsiye ederim. Bu belirttiklerim normal pc içindir. Bildiğiniz gibi aynı ip adresinden 3 kere açılabilen programı sanal pc den de açan kullanıcılar var. WMWare’de test ettiğimi söyleyemem ancak Virtual Box üzerinde kurduğum sanal PC lerde (Biri diğerinin kopyası olarak oluşturuldu) ilk sanal pc üzerindeki ayarlar linkler v.s ikinci sanal pc içinde geçerlidir. ikinci sanal pc de bu değişikliği ancak programı kapatıp tekrar açtığınızda görürsünüz(Çoğuzaman sistem yoğunluğu ile ilgilidir). Bundan önce yapacağınız ekleme/değişiklik için bu hatayı verecektir.

  • Rüzgar

    Yorum:kardeş site eklenemiyor(-82) diye bi uyarı alıyorum sebebi nedir yardımcı olabilirmisin ? Çok Tşk…

  • ben dunu nerde indirecem

  • mzffrerdem

    kardes nerden indirecem soylein bi

  • Ekte paylaşıyorum yazısının hemen altında mevcut dosya. Tıklayıp indirebilirsiniz.

  • Rüzgar

    Hocam,
    Çok saolun yardımı dokundu fakat bir sorum daha olucak integral moda girdim 500 küsür puan oldu ama bunları nasıl kullanıcam hiçbir fikrim yok yardımcı olabilirmisiniz.

    • Puanları kullanabilmeniz için en 50000 puan olması gerekiyor.

  • mr.apobaba

    ben üye oldum ama hala üye ol diyor yardımcı olabilirmisiniz